Actualitate

Două întreprinderi importante lansează Serviciul Factura Electronică

Pentru activarea bonului de plată electronică, consumatorii urmează să se adreseze pe strada T. Vladimirescu, 6 (bir. 308). Acolo urmează să fie completată o cerere și să fie prezentate următoarele documente: buletinul de identitate și actele care confirmă dreptul de proprietate sau folosință asupra apartamentului pentru care se solicită acordarea serviciului respectiv.

Noul serviciu oferă multiple avantaje, printre care acces asigurat permanent la documentul de plată. Consumatorii scapă de grija de a verifica cutia poștală. Pe de altă parte, facturile pot fi stocate în format electronic, astfel persoana având acces la documentele de plată din orice perioadă.

„În contextul dezvoltării tehnologiilor informaționale și a posibilităților de utilizare a acestor resurse informaționale, ne-am dorit să dezvoltăm instrumentele de interacțiune cu consumatorii de energie termică, oferindu-le și mai multe posibilități pentru a ușura procedura de facturare și eliberare a documentelor de plată”, menționează directorul general Termoelectrica, Veaceslav Eni, citat într-un comunicat de presă al companiei.

Administratorul SRL Info Bon, Ion Dogotari, susține ca principiul de activitate al Centrului de Calcul este oferirea serviciilor de facturare într-o manieră cât mai simplă și aproape de necesitățile plătitorului. „Din start ne-am propus să simplificăm procedurile și să fim cât mai aproape atât de consumatorii care sunt facturați, cât și de agenții economici sau administratorii de blocuri. Anume din acest motiv, utilizând tehnologiile de ultima generație ne dorim să scurtăm cozile la ghișee, să oferim simplitate și transparență”, a explicat Ion Dogotari.

Acesta a mai precizat că, pe lângă activarea serviciului de recepționare a bonului de plată electronic, site-ul Info Bon este în proces de dezvoltare pentru a oferi posibilitatea plătitorilor de a interacționa cu Centrul de Calcul, inclusiv prin intermediul unui cont personal autorizat, direct pe site-ul companiei.

Serviciul Factura Electronică este lansat în contextul strategiei abordate până acum de centrul de calcul InfoBon, ce are drept scop promovarea modalităților de plată online, pentru a asigura un confort maxim plătitorilor. Astfel, utilizarea acestor instrumente exclude necesitatea de deplasare la ghișeele instituțiilor de plată, precum și a eventualelor erori la înregistrarea sumelor achitate și a indicilor contoarelor.

SRL „InfoBon” a fost înregistrată prin reorganizarea Centrului de Calcul Termoelectrica. Astfel, din luna mai 2017 compania asigură calculul și facturarea lunară a serviciilor de alimentare cu energie termică pentru circa 190 de mii de locuințe din municipiul Chișinău în baza contractelor de prestare a serviciilor cu 545 de gestionari ai fondului locativ.

Pentru detalii suplimentare cu privire la procedura de activare a serviciului de facturare electronică, persoanele pot apela la numerele de telefon:022 436-516/ 022 436-466/ 022436-354/ 022436-537. 

Sursa: ipn.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *