Timpul.md

Actualitate 1 Iulie 2019 | 11:30

Dieta cu pepene galben! Slăbeşti şi elimini şi toxinele din organism

 Una dintre cele mai eficiente diete şi uşor de ţinut este, fără îndoială, dieta cu pepene galben. Urmată cu stricteţe timp de cinci zile, dieta cu pepene galben te va ajuta să slăbeşti trei kilograme, dar şi să elimini toxinele din organism.

Dieta cu pepene galben este ideală pentru sezonul cald, întrucât acest fruct conţine o cantitate mare de apă, astfel că te va hidrata şi-i va conferi organismului tău aportul ecesar de vitamine şi minerale. Această dietă poate fi urmată şi timp de zece zile, însă este musai să o adopţi dacă nu ai probleme de sănătate ori dacă nu suferi de dezechiibre nutriţionale.

Pepenele galben este sărac în calorii, dar este o sursă excelentă de proteine, fibre, acizi graşi esenţiali Omega-3, precum şi vitamine A, B, C şi K, dar şi potasiu, magneziu, cupru şi zinc.

Dieta cu pepene galben. Idei de meniu pe zile.

Ziua 1

Mic dejun - o jumătate de pepene galben, un iaurt dietetic cu fulgi de ovăz
Prânz - 150 g de carne fiartă de pui, 200 g de fasole verde şi o felie de pepene galben
Cină - omletă dintr-un ou, 30 g de orez cu sos de roşii şi o felie de pepene galben.



Ziua 2

Mic dejun - 20 g de brânză de vaci cu o felie de pâine prăjită şi jumătate de pepene galben
Prânz - salată de varză cu o pulpă de pui fiartă şi o felie de pepene galben
Cină - dovlecei la grătar şi pepene galben în orice cantitate.

Dieta cu iaurt şi cereale, cea mai rapidă metodă de slăbit! Dai jos cinci kilograme, în şapte zile.

Ziua 3

Mic dejun - un ou fiert tare cu o felie de pâine prăjită şi pepene galben în orice cantitate
Prânz - supă de legume, 100 g de carne fiartă de vită cu doi cartofi natur
Cină - pepene galben în orice cantitate.

Ziua 4

Mic dejun - o cană de lapte cu 30 g de fulgi de ovăz şi o felie de pepene galben
Prânz - două roşii umplute cu orez, un piept de pui fiert
Cină - o salată mare de legume şi o felie de pepene galben.

Ziua 5

Mic dejun - pepene galben în orice cantitate
Prânz - 200 g de peste slab, 30 g de orez fiert cu sos de roşii
Cină - 30 g de orez fiert cu sote de ciuperci şi sos de roşii, o felie de pepene galben. 

Pe aceeaşi temă

Versiune completă web Înapoi sus