Timpul.md

Internațional 19 Iunie 2011 | 16:50

O nouă strategie de marketing pentru biletele de avion

Pentru a avea mereu locurile rezervate şi pentru a fideliza clienţii, o companie de avioane s-a gandit să vândă bilete chiar în timpul zborurilor.

Compania naţională de transport aerian din Letonia, airBaltic, este prima companie din lume care a lansat serviciul de vanzare al biletelor cu discount la bordul avioanelor. In plus, mai pot fi contractate si servicii de inchiriere de masini, cazare la hoteluri sau bilete la concerte, scrie Money.ro.

“Prin vanzarea bieletelor exclusiv la bordul avionului, airBaltic asigura zboruri cu discount clientilor loiali. Biletele achizitionate la bord pot fi folosite pentru urmatorul zbor sau pot fi facute cadou persoanelor dragi”, se arata intr-un anunt al companiei.

Biletele vor fi puse in vanzare incepand cu aceasta luna pe toate cursele companiei. Cel mai mic tarif este de 30 de euro pentru un singur zbor, cu taxele de aeroport incluse, cu plecare din Riga spre Oslo, Gdansk si Varsovia.

Pe aceeaşi temă

Versiune completă web Înapoi sus