Timpul.md

Eveniment 26 Noiembrie 2013 | 16:46

Pe 1 decembrie facem Marea Unire Digitală

ROM Autentic, batonul tradițional românesc, împreuna cu McCann Bucuresti și MRM România lansează campania « Marea Unire Digitala », o campanie care, printr-un gest simbolic, va uni pentru o zi românii de pretutindeni , OM cu OM și SITE cu SITE ! 

Pe 1 decembrie, de Ziua Naționala a Romaniei, ROM îi cheamă pe toti romanii la Marea Unire Digitala: toți deținătorii de bloguri sau site-uri din Republica Moldova sunt invitați să se unească cu România, pe același teritoriu virtual, schimbându-și domeniul din .md în .ro.

“1 Decembrie este ziua românilor de pretutindeni și prin noua campanie “Marea Unire Digitala” ROM își propune să creeze o Românie fără granițe, într-un spatiu virtual, accesibil oricui. ROM îndeamnă la o unire simbolica făcută de români, în 2013 ca și în 1918. În felul acesta, creăm o punte între istorie și prezent și dam o valoare umană, contemporană unui gest istoric”, a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.




“ROM a încercat prin campaniile sale să recupereze semnificația reală a Zilei Naționale a României din fața asaltului cârnaților cu fasole și discursurilor patriotarde. Și, pentru ca ironia istoriei face ca de 1 Decembrie românii să sărbatorească Marea Unire din două state diferite, ne-am gândit ca singură reparație posibilă va fi să o re-creăm în spațiul virtual. Pe internet nu există granițe și românii se exprimă la fel, indiferent de faptul că sunt din România sau din Republica Moldova”, a declarat Adrian Boțan, Creative Partner McCann Bucuresti.

Pentru a facilita Marea Unire Digitala, unul dintre partenerii campaniei – compania HostAge – oferă o reducere de peste 50% la achiziționare a domeniului .ro tuturor moldovenilor care vor să participe la Marea Unire Digitala. 

  
 
ROM Autentic face parte din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai mare producător de dulciuri din România. Compania administrează branduri cu tradiție precum Kandia, Magura, Laura, Silvana sau Sugus și mai nou Primola, Novatini și Cremita. Toate acestea sunt mărci cunoscute și apreciate de consumatorii români, iar misiunea sa este dezvoltarea permanetă a produselor noi ca să aducem bucurie fiecărei generații de români.



McCann Bucuresti este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai.” Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Caroli. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

Pe aceeaşi temă

Versiune completă web Înapoi sus