Actualitate

Top 10. Care este cel mai valoros brand auto din lume

Toyota și-a păstrat poziția de cel mai valoros brand auto din lume, pentru al șaptelea an la rând. Mercedes și BMW ocupă în continuare locurile 2 și 3.

Honda a depășit Ford și a urcat pe 4, în timp ce Tesla a făcut schimb de locuri cu Audi și se află acum pe poziția a 7-a în top 10

Compania de cercetare de piață Kantar Millward Brown a publicat un nou raport anual cu privire la cele mai valoroase branduri din lume.

Toyota și-a păstrat supremația în industria auto, având o valoare de piață de 29.1 miliarde de dolari, în scădere cu 3% față de anul trecut. Toyota a fost cel mai valoros brand auto din lume în 12 din cei 14 ani în care a fost făcut acest studiu. Japonezii au fost pe locul 2 în top doar în 2010 și 2012.

Mercedes a rămas pe locul 2, în fața BMW, ambii constructori înregistrând un declin de 9% al valorii de piață. Pe locul 4 a urcat Honda, care a depășit Ford, în timp ce Nissanși-a păstrat poziția a șasea în top 10.

Tesla a făcut schimb de locuri cu Audi și se află pe locul 7, în timp ce Volkswagena urcat o poziție, până pe 9. Noutatea acestui an vine de la Porsche, care a devansat Suzuki și a reușit să prindă topul cu o clasare pe locul 10.

 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *