Sănătate

Slăbeşte rapid – Top 10 cele mai eficiente reguli ca să dai jos kilogramele luate de sărbători

1. Apucă-te de un antrenament!

Nu mai sta pe canapea în fiecare seară în faţa calculatorului sau a televizorului, ci profită de puţinul timp liber pentru a face mişcare. Fie că optezi pentru exerciţiile făcute acasă după filmuleţele de pe youtube, fie că mergi la sală pentru a face mişcare este necesar să faci acest lucru pentru sănătatea şi silueta ta. Acest lucru te va ajuta să slăbeşti foarte rapid şi să te simţi din nou în formă după ce ai lenevit în concediul de sărbători.

2. Bea multă apă plată

loading...

Acest lucru te va ajuta să te simţi mai plină şi să nu faci excese culinare. Astfel, vei mânca mai puţin, vei avea o digestie mult mai bună şi vei slăbi mult mai uşor.

3. Micul dejun compus din cereale integrale

Acestea conţin fibre şi te vor ajuta să ai un tranzit intestinal bun, eliminând senzaţia de balonare. Astfel, vei constata că după câteva zile volumul abdomenului va fi unul vizibil micşorat. Continuă cu acest obicei sănătos, în locul unui mic dejun compus din covrigi, produse de patiserie sau dulciuri.

4. Porţii mici

Asigură-te că reduci porţiile de mâncare şi nu adopta un regim în care te înfometezi. Ai grijă la alimentele pe care le alegi, dar consumă cele trei mese principale, având grijă să nu fie în cantităţi mari.

5. Scorţişoara şi ghimbirul, de real folos

Ambele condimente sunt recunoscute pentru faptul că favorizează arderea grăsimilor şi reglează tranzitul intestinal. Consumă scorţişoara peste cerealele de la micul dejun şi ghimbirul în smoothie-uri sănătoase sau sub formă de ceai.

6. Consumă mai puţină carne şi completează cu proteinele vegetale

Potrivit specialiştilor, pe lângă pieptul de pui la grătar poţi să optezi pentru linte, fasole sau năut, deoarece acestea au un conţinut ridicat de proteine, dar şi fibre care ajută la digestie. În schimb, carnea îngreunează digestia şi mai mult, de aceea ar fi recomandat să nu o consumi chiar zilnic.

7. Limitează cantitatea de alcool şi de zahăr

După ce ai făcut excese de sărbători este bine să renunţi încet la consumul zilnic de alcool şi dulciuri. Acestea îţi pot îngreuna procesul de slăbire, de aceea este recomandat să le consumi doar ocazional. Cu ajutorul unei alimentaţii bogate în legume, verdeţuri, leguminoase, carne slabă, brânzeturi slabe şi fructe vei reuşi să dai jos cele câteva kilograme luate de sărbători. Îţi va fi mult mai uşor să le dai jos dacă renunţi la zahăr, produse care conţin făină albă rafinată şi băuturi alcoolice, deoarece acestea conţin multe calorii.

8. Mănâncă ardei iute

Capsaicina din conţinutul său favorizează arderea grăsimilor şi te ajută să slăbeşti mai rapid. Nu este nevoie de cantităţi impresionante, ci să te asiguri că îl consumi moderat, în funcţie de preferinţe, la masa de prânz şi cea de seară.

9. Renunţă la îndulcitorii artificiali!

Dacă vrei să îndulceşti cafeaua sau ceaiul nu folosi îndulcitorii artificiali. Este mai bine să pui extract de stevia rebaudiana, care nu conţine deloc calorii.

10. Combină orice mâncare gătită cu o salată de verdeţuri sau varză crudă

Pătrunjelul, rucola, salata verde, ceapa verde, spanacul, mărarul au enzime care favorizează digestia şi te ajută să slăbeşti. De aceea este recomandat ca orice fel de mâncare gătită să-l asociezi cu o salată mică de verdeţuri sau de varză crudă.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.