Opinii și Editoriale

Despre falimentul propagandei rosii

Ideologii fostului partid de guvernamant n-au inteles inca un lucru simplu: marele si groaznicul partid al comunistilor a pierdut alegerile din pricina propagandistilor din mediile controlate de el. Asa-zisii „jurnalisti” inhamati la hodorogitul car propagandistic al lui Voronin, adoptand un discurs razboinic si un limbaj de satra, au crezut naiv ca vor cuceri publicul si-l vor convinge sa voteze cu partidul a carui tata o sug cu lacomie.

Zoile, in cantitati industriale, turnate in capul personalitatilor din cultura, literatura, ziaristica, atacurile murdare la persoana, insultele, injuraturile s.a.m.d. au jignit opinia publica si nu au fost acceptate ca „arma de lupta electorala” nici chiar de adeptii comunistilor. Un om cu elementar bun-simt nu putea sa se lase convins de un asemenea soi de propaganda, care a avut un efect invers, de bumerang. Lipsa de principii a acestor pretinsi „oameni de presa” i-a convins pe multi adepti ai comunistilor sa nu voteze cu ei.

Ce incredere poti sa ai, de exemplu, intr-un ziar in care – ani la rand, cat era premier – Vasile Tarlev era prezentat drept un geniu economic si manager de exceptie, iar dupa ce a demisionat si s-a lansat in politica, facand opozitie comunistilor, acelasi ziar incepe sa-si bata joc de el in cel mai nepermis mod, numindu-l prostanac?

Pe aceeasi grebla au calcat si propagandistii lui Iu. Rosca de la „Flux” si EU TV. PPCD-ul lui Rosca a pierdut alegerile nu din cauza votului din 4 aprilie 2005 si nu din cauza aliantei lui cu comunistii, ci din cauza „jurnalistilor” sai, care transformasera, ca si „jurnalistii” lui Voronin, confruntarea de opinii in acte de banditism si linsaj mediatic. Oricat de indragostiti de Voronin si de Rosca ar fi fost alegatorii, acest gen de „presa” si de „lupta electorala” i-a dezgustat si i-a indepartat de partidele lor.

Nici Voronin, nici Rosca nu intelesese in campania electorala trecuta ca lumea s-a mai schimbat in ultimii ani, ca electoratul e altul si nu mai inghite totul, iar un asemenea „discurs mediatic” trezeste doar dezgust si repulsie. „Troica” de trista notorietate Nastase-Burciu-Praporscic a ingropat EU TV-ul; astfel, acest post de televiziune, in loc sa-i ajute lui Rosca sa castige alegerile, dimpotriva – l-a ajutat sa le piarda. Acest adevar e valabil si pentru „presa” si „jurnalistii” din tabara lui Voronin.

Iu. Rosca a inteles ca a dat gres si chiar a incercat sa se pocaiasca, recunoscand recent ca „ceea ce mi se pare extrem de important este renuntarea la violentele de limbaj. Eu singur poate ca am fost campionul expresiilor dure, pe care le regret”…
Cei din „presa” lui Voronin inca n-au inteles ceea ce a inteles Rosca, nu regreta si continua linia traditionala de murdarire si discreditare a oponentilor politici ai lui Voronin.

Cuprins de ura oarba impotriva liderilor Aliantei pentru Integrare Europeana, Voronin nu intelege ca a pierdut alegerile (si le va mai pierde) nu din pricina democratilor nesuferiti si a nesuferitei „prese unioniste si antistatale”, ci din cauza „presei” sale si a „jurnalistilor” sai. Repet, lumea s-a schimbat in ultimii ani si nu mai accepta murdariile si surogatele ideologice ale unor tepari si mercenari mediatici. Propaganda comunista a intrat in proces de faliment. Toti inteleg acest lucru, cu exceptia falitilor comunisti.
 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *